Mak IT

Mak IT

دنیای تکنولوژی و فناوری آی تی
Mak IT

Mak IT

دنیای تکنولوژی و فناوری آی تی

ده حقیقت که هیچگاه نمیدانستید!

mobile-phones

ترنجی/ در ایران شاید هیچگاه نظیر بعضی را پیدا نکنید اما حقیقت‌ها غیر قابل انکار هستند! اینجا کره زمین است! جایی که انسان‌ها حاکمیتش را به عهده دارند. هر انسان یک شخصیت و هر شخصیت یک ایده! پس زیاد دور از ذهن نیست اگر اتفاقات عجیب و غریب به گوشمان برسد! همه ما با وجود آنکه انسان هستیم ولی با فرهنگ‌های گوناگونی پرورش یافته ایم! پس این خیلی بدیهی به نظر میرسد اگر اعتقادات متفاوت و صد البته مخالف داشته باشیم! اما نکته مهم احترام به یکدیگر است! شاید اگر همین یک جمله عملی میشد دنیای ما زیبا تر میشد! با من همراه باشید تا به کشور‌های گوناگون سفر کنیم و کمی حس کنجکاویمان را قلقلک دهیم!

     منبع : ترنجی

     محمد سگر

     لطفا از ادامه مطلب دیدن فرمایید

 

حقیقت 1:

در کشور مکزیک برای نقل و انتقالات مواد مخدر, شبکه تلفنی خاصی در نظر گرفته شده که معتادان عزیز میتوانند به صورت مدرن تر نیاز خود را برآورده سازند. این شبکه از شیوع بیشتر مواد مخدر جلو گیری میکند! ضمن اینکه از دسترسی افراد عادی جدا جلوگیری میشود.


حقیقت 2:

FBL هکر معروف کوین متنیک را به مدت 8 ماه به زندان انداخت. کوین که لقب خطرناک ترین هکر دنیا را هم دارد, تنها با زدن سوت در ارتباطات تلفنی FBL, خطر جنگ هسته ای را افزایش میداد!


حقیقت 3:

25 درصد از آمریکایی‌ها تنها برای استفاده از اینترنت, گوشی موبایل تهیه میکنند!


حقیقت 4:

استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران شرکت اپل و یکی از اولین صاحبان شماره تلفن 888-888-8888, از تماس‌های اشتباهی که روزانه مجبور به پاسخ گویی به آنهاست شکایت دارد. وی میگوید اکثرشان کودکانی هستند که با تلفن بازی میکنند.


حقیقت 5:

90 تا 95 درصد از گوشی‌هایی که در چین به دختران جوان فروخته میشوند ضد آب هستند. بررسی‌ها نشان میدهد علاقه شدید این دختران به استفاده از گوشی در حمام, این ارقام را به این شدت رسانده اند.


حقیقت 6:

در روز مادر, بیشترین تماس‌های تلفنی برای تبریک انجام میشود. در حالی که در روز پدر بیشتر تماس‌ها برای گرفتن پول صورت میگیرد. این نتایج از شنود تماس‌های تلفنی چندین کشور درین روز‌های خاص به دست آمده است.


حقیقت 7:

در سال 1993 شرکت IBM اولین گوشی لمسی با قابلیت دسترسی به ایمیل را روانه بازار کرد.


حقیقت 8:

اولین پیامک ارسال شده از مبدا واشنگتن صورت گرفت. درین پیامک از تمام صفحه کلید استفاده شد تا از درست بودن همه چیز اطمینان حاصل کنند.


حقیقت 9:

از بین هزاران تماسی که در دنیا گرفته میشود تنها 5 عدد از آنان از طریق سیستم‌های خانگیست(کامپیوتر‌ها).


حقیقت 10:

91 درصد از دارندگان موبایل, آن را در دستان خود حمل میکنند نه در جیب یا هر جای دیگری!


شاید تمام حقایقی نباشد که نمیدانستیم اما بی شک قسمت کوچکی از ندانسته‌های ماست!



نظرات 1 + ارسال نظر
sahar سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 23:03

از مطالب استفاده کردم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد