Mak IT

Mak IT

دنیای تکنولوژی و فناوری آی تی
Mak IT

Mak IT

دنیای تکنولوژی و فناوری آی تی

میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در ایران چقدر است؟

این روزها با توجه به گسترش شبکه اینترنت و تغییر رویکردهای جهانی برای استفاده از این ابزار به‌عنوان بهترین راهکار جهت صرفه‌جویی و بهبود بسیاری از کارها، سرعت دسترسی به این شبکه در کنار پایداری آن، یکی از مهم‌ترین عوامل برای بررسی وضعیت کیفیت اینترنت در یک منطقه به حساب می‌آید.

soi-akamai-iran.jpg

بر اساس گزارشی که شرکت Akamai برای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ منتشر کرده است، میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در ایران ۹۴.۲۵ کیلوبایت بر ثانیه یا به‌طور دقیق‌تر، ۷۵۴ کیلوبیت بر ثانیه است.

(لطفا از ادامه مطلب نیز دیدن فرمایید)

محمد امیر کنعانی

ادامه مطلب ...

لیست پردازنده های انواع گوشی های اندرویدی

لیست پردازنده های انواع گوشی های اندرویدی

  • دسته بندی: اندروید
  •        نویسنده نویسنده : محمد امیرکنعانی   تاریخ تاریخ: 10/7/1391

nvidia tegra 2 closeup کدام دیتا را برای گوشی خود باید دانلود کرد؟؟ لیست پردازنده های انواع گوشی های اندرویدی

با سلام امروز میخوام بهتون لیست پردازنده هایی که با استفاده از انها باید بازی های اچ دی را دانلود و نصب کنید را معرفی کنم این پردازنده ها شامل Adreno و Mali و PowerVr و Tegra2 و Armv6 و Tegra3 میشود

لطفا از ادامه مطلب نیز دیدن فرمایید

محمد امیر کنعانی

ادامه مطلب ...

کدام نسخه از ویندوز ۸ برای من مناسب‌تر است؟

اگر قرار باشد یک تبلت ویندوزی بخرید

در حالی که سیستم‌عامل جدید مایکروسافت حالا به‌طور رسمی عرضه شده است، سوالات زیادی درباره نسخه‌های مختلف این سیستم‌عامل به راه افتاده است. هشتمین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، این بار نه تنها کاربران لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی،‌ بلکه دنیای تبلت‌ها را نیز مورد هدف قرار داده است. رونمایی‌های شرکت‌های بزرگ و کوچک از تبلت‌های ویندوز ۸ و ورود خود غول دنیای نرم‌افزار به عنوان تولید کننده تبلت سورفیس، گواه بازار داغ تبلت‌های ویندوز ۸ است.

Windows-8-.jpg

در این مقاله سعی داریم که به صورت کاملا مختصر، علاوه بر آشنایی با این سه نوع سیستم‌عامل که با نام‌های RT‌، Pro و Windows 8 شناخته می‌شوند، با تبلت‌هایی که دارای این نوع سیستم عامل‌ها هستند نیز آشنا شویم. با وبلاگینا برای بررسی این موضوعات همراه شوید.

وبلاگینا 

محمد امیر کنعانی

لطفا از ادامه مطلب نیز دیدن فرمایید

ادامه مطلب ...

اندروید ۴.۲ ممکن است از حساب‌های چندگانه پشتیبانی کند

روز ۸ آبان قرار است کنفرانس بعدی گوگل برگزار شود و بر اساس شایعات منتشر شده، یکی از مواردی که احتمال می‌رود در این رویداد معرفی گردد، نسخه ۴.۲ اندروید است. طبق کدهای اصلی این نسخه که توسط سایت Android Police درز پیدا کرده است، به‌نظر می‌رسد می‌توان منتظر معرفی قابلیت تعریف چند کاربر در یک سیستم توسط گوگل بود.

Android MWC 20121

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، می‌توان امید داشت که در اندروید، ویژگی‌ای شبیه به حساب‌های قابل تعریف در ویندوز به این سیستم‌عامل نیز اضافه شود.

ادامه مطلب ...

اپل به‌طور رسمی آیپد مینی را معرفی کرد

با برگزاری کنفرانس اپل، یکی از موضوعاتی که کاربران این شرکت در انتظار معرفی آن بودند، نسخه کوچک‌تر آیپد بود. اپل پس از رونمایی مدل‌های جدید مک‌بوک، آی‌مک و نسل چهارم آیپد، اقدام به معرفی مدل کوچک شده آیپد کرد؛ تبلتی که به‌صورت عینی در کنفرانس با نکسوس ۷ گوگل مقایسه شد.

ipadmini14_verge_super_wide.jpg

آیپد مینی که برخلاف نظرات گذشته استیو جابز مبنی بر عدم تولید تبلتی کوچک‌تر از سایز ۱۰ اینچ معرفی شده است، قرار است از ۱۲ آبان وارد بازارهای جهانی شود و نیز در سه مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی (و مدل LTE) عرضه خواهد شد.

وبلاگینا 

محمد امیر کنعانی

ادامه مطلب ...

گوگل: منتظر نسخه جدید آندروید باشید


شایع شده که گوگل درصدد است تا دو هفته آینده از سری جدید سیستم عامل آندروید رونمایی کند. گوگل به تازگی اقدام به ارسال دعوت نامه‌هایی برای کنفرانس خبری خود که روز ۲۹ اکتبر (۸ آبان) برگزار می‌شود، کرده است. بر اساس شایعاتی که در این باره منتشر شده، گوگل قصد دارد نسخه بعدی آندروید را با نام Key Lime Pie منتشر کند. از سوی دیگر انتظار می‌رود این نسخه از آندروید بر روی گوشی هوشمند بعدی گوگل از سری Nexus قرار بگیرد. این گوشی ظاهرا با همکاری ال جی و با نام Nexus 4 به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد گوشی‌های دیگری از این سری با همکاری شرکت‌های دیگر از جمله سونی، HTC و سامسونگ راهی بازار کند. اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی‌ها و ویژگی‌های نسخه جدید آندروید منتشر نشده است.

اندرویدفا

منتظر آندروید کیک لیمویی در ۲۹ اکتبر باشید !


Android-klp

شرکت گوگل به تازگی دعوت نامه ای را برای مطبوعات ارسال کرده است و آنها را برای رویدادی در ۲۹ اکتبر دعوت نموده تا در این رویداد محصولات خود را به نمایش بگذارد . با توجه به همین اعلام شرکت گوگل , شایعاتی جدید منتشر گردیده که نشان می دهد که گوگل می خواهد از نسخه بعدی سیستم عامل آندروید به نام Lime Pie رونمایی کند و در صدد کار های تکمیلی آن می با شد . این خبر نیز در حالی رخ داده که چندین اسمارت فون زمزمه نکسوس بعدی را بر لب دارند و این خبر نشان دهنده این می باشد که یک اسمارت فون پشت پرده گوگلی ها بوده که در اینجا می توان اشاره ای به دو اسمارت فون احتمالی LG nexus 4 و HTC Nexus 5 داشت که این روز ها خبر ساز شده اند . همچنین شایان ذکر است که بدانید شرکت گوگل واکنشی به این موضوع نشان نداده است و ما به دنبال اخبار بیشتری در پیرامون این مطلب هستیم تا شما را آشکار سازیم !

اندرویفا