Mak IT

Mak IT

دنیای تکنولوژی و فناوری آی تی
Mak IT

Mak IT

دنیای تکنولوژی و فناوری آی تی

جی اس ام : 9 روش برای کاهش مصرف دیتا و باتری در گوشی‌های اندرویدی

امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
 

جی اس ام در این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند.
 
تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در گوشی دارد و دشمن باتری شما است.

     محمد امیر کنعانی
     منبع: جی اس ام

اندرویدی ها: لایو والپیپر طرح مثلثی با Nexus Triangles v3.0.3

لایو والپیپر طرح مثلثی با Nexus Triangles v3.0.3


با لایو والپیپر Nexus Triangles ، خواهید توانست یکی از مجموعه لایو والپیپر های سری ۴٫۲ نکسوس را برای اندروید خود شبیه سازی کنید. این پس زمینه متحرک می تواند محیطی شامل صد ها مثلث رنگارنگ که با رنگ های متنوع در هم آمیخته اند را در پس زمینه هوم اسکرین دستگاه های اندرویدی به نمایش بگذارد و تنظیمات شخصی سازی مورد نظر شما را، بر روی خود به نمایش در آورد. امکان سفارشی سازی رنگبندی ها به صورت رنگ های مشابه و هماهنگ و یا انتخاب دستی رنگ ها به صورت دلخواه وجود دارد. همینطور در نسخه جدید، عملکرد بهبود یافته و در مصرف باتری نیز صرفه جویی گردیده است.


       برای دانلود به ادامه مطلب بروید

       محمد امیر کنعانی

       منبع: اندرویدی ها

  ادامه مطلب ...

دیفوراف: بالون ها، پدید آورنده نسل جدید اینترنت

اتفاقات زیادی در Geraldine نمی افتد، یک جامعه کوچک کشاورزی در قلب جزیره جنوبی نیوزیلند، تقریبا ۸۵ مایل دورتر از Christchurch. بنابراین وقتی هایدن مک کنزی، کشاورز نسل چهارمی آنجا روز سه شنبه تلفن را برداشت و به همکاری در یک پروژه سری دعوت شد – پروژه ای که حتی تا زمان امضای تعهد سکوت و رازداری هم چیزی از آن نمی دانست – او و همسرش آنا متوجه شدند که اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن هستند. بعدازظهر همان روز دو مرد وارد خانه رعیتی گرم و صمیمی آنها شدند و یک دیوایس عجیب قرمز رنگ که تا حدودی شبیه به یک چراغ روشنایی بود را روی پشت بام خانه آنها نصب کردند و رفتند.


190


       لطفا از ادامه مطلب دیدن فرمایید

       محمد امیر کنعانی

       منبع: دیفوراف

ادامه مطلب ...

دانلود کنید: بازی جدید Rayman Legends برای کامپیوتر

بازی Rayman: Legends دو روز است که برای کنسول های X360 و PS3 لیک شده است و امروز هم ما طبق قرار همیشگی نسخه ی کم حجم بلک باکس این بازی زیبا را برایتان تدارک دیده ایم.این بازی با میانگین نمرات ۹۱ در سایت متاکریتیک از بهترین بازی های تابستانه حساب می شود پس این بازی را از دست ندهید.جهت دانلود این بازی با لینک مستقیم با ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.


Rayman Legends (14)


Michel Ancel سازنده مشهور عناوین Rayman, Beyond Good & Evil و the Raving Rabbids با خلاقیت نوآورانه خود برگشته  با ادامه سری Rayman.یعنی Rayman Legends

Rayman ،Globox و Teensies یک خیمه اسرار آمیز را که در آن پر از نقاشی های فریبنده است را کشف میکنند و بلافاصله آنها به یک جهان اسطوره ای جدید منتقل میشوند. به آنها ملحق شوید و با پرش و دویدن و دفاع از خود راه خود را برای رسیدن به خانه ادامه دهید و اسزار نقاشی افسانه ای را پیدا کنید.

ویژگی ها:

بازی مشارکتی (co-op) چهار نفره  برای لذت بیشتز از بازی ینبار پلیر دوم فقط فعالیت هایی مانند شما را انجام نمی دهد،بلکه در قالب موجود دیگری ظاهر می شود.در نسخه ی Wii U و PS Vita می توان به خوبی از بخش تاچ پد آن ها استفاده کرد.برای مثال قلقلک دادن یک باس توسط دوستتان برای اینکه کارتان آسان تر شود،بسیار هیجان انگیز است.جالب اینجاست که در بازی محیط های مخفی زیادی وجود دارد که در هرکدام از آنها مینی گیم هایی انتظار شما را می کشد!

جنگ با غول ها : با اژدها و دیگر موجودات حماسی در یک فضای سه بعدی  مبارزه کنید.

   برای دانلود و عکس های بیشتر از بازی به ادامه مطلب بروید

   محمد امیرکنعانی

   منبع :  MobinIGI

  ادامه مطلب ...